Tema: Re: krizines duju prisijungimo kainos
Autorius: Pi.
Data: 2010-04-01 15:44:44
tai pasidomek kodel ji tokia.. ir kas nuo to pasikeis..?:) vesti dujoteki
gali ne visi.. o tie kas gali, tai pas juos kainos tokios.. nu mechanizmai,
medziagos, darbai.. gal ir susidaro.. kodel pries pora metu pvz stogo
dengimas buvo 120 lt.kv.. todel kad tokios kainos.. mokejo ir dziaugesi, kad
deda.. dabar turbut puses tiek nekainuoja..  arba kodel vejos sodinimas 10
lt/kv  nu todel, kad uz tiek dirba kazkas.. nepatinka veja gali sodintis
pats.. dujotekio pats negali uzsikast..