Tema: Re: krizines duju prisijungimo kainos
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 09:18:35
na tai ka Vidas cia apie katiline imete, tai nera vido kurinys (man regis jis iki siol katilines neturi).
Ten yra copy / paste is forumu kito zmogaus pasakojimas apie savo sildymo sistema. Jei gerai pamenu, tai tas kuris taip isirenges, turi gabumu toje srityje ir susikonstraves ir aliejumi sildoma peciu. Imho, tai ne kiekvienam is musu. Ir del kondicionieriaus, gerai kai yra tokia veita, kur prisildo visa nama, o ir namas nedidukas. As pas save nelabai randu tokios vietos, reiktu statyti bent jau du vidinius blokus.

T:)