Tema: Re: Vamzdzio sutvirtinimas
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2010-03-31 20:37:20
strypo apkrauto vienoda apkrova per visa ilgi ilinkis (f) apskaiciuojamas:
f=0,013*q*l^4/E*I
q - apkrova kN/m,
pvz. 1m2 uzuolaidos sveria 2kg ir aukstis 3m ir vamzdzio svoris, tuomet
q=0,02*3+0,015=0,075kN/m
l - elemento ilgis m,
E - plieno tamprumo modulis - 2,06*10^8 kPA,
I - vamzdzio inercijos momentas, skritulio I=pi*d^4/64, vamzdzio
I=pi*d1^4/64-pi*d2^4/64, d1- isorinis skersmuo - m, d2 - vidinis skersduo -
m.
taigi norint isvengti didesniu ilinkiu reikia didinti skerspjuvio (vamzdzio)
inercijos momenta PRIJUNGIANT papildoma skerspjuvi.
i vamzdi ikisus kita elementa ir ju nesujungus tarpusavyje, kad tarp ju
nevyktu slytis, rezultatas bus toks kad pradzioje ilinks vamzdis ir tik poto
prades linkti papildomas elementas.
efektyviausias papildomas skerspjuvis kuri gali ikisti i vidu yra vamzdis.
sekmes

"Blinda" <namoprojektas@yahoo.com> parašė naujienų
Apsvieskit kas apie ilinkius, please.