Tema: Re: Vamzdzio sutvirtinimas
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2010-03-31 12:52:33
1. didesnio skersmens (30, 35, 50) kainos kitos, plius ne visus tenkina
isvaizda, plius vistiek kazkiek linksta.
2. variants bet net plieninams karnizams rekomentuoja max ~2,4m (tiksliai
nepamentam), nebent vamzdis ne standartinis/karnizinis
3. cia idomus, bet antgaliu neuzmausi trosai is vamzdziu islys :)