Tema: Re: Vamzdzio sutvirtinimas
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2010-03-31 12:23:57
is principo atsakymus tau jau parase. Norint kad uzuolaidos nelinktu reikia
det tiek koju kiek gamintojas paskaiciaves, kitaip vamzdis visada islinks,
netgi su lengvom dieninem uzuolaidom (praktiskai isbandyta). Kad kojos
netrukdytu uzuolaidu vaiksciojimui geriausias variantas vamzdis su begeliu.
Visi kiti variantai nebent is bedos. Galima kisti mazesnio diametro karniza
i vidu (dejom 15 i 16mm), svorio siek tiek prideda bet ne kriminalas. Dar
rifliuotas vamzdis optiskai atrodo tiesesnis, nors linksta beveik taip pat
:)