Tema: Re: Dulkiu siurblys, koki pasirinkt ?
Autorius: Ernestas
Data: 2010-03-31 20:42:45
news:hos2as$lve$1@trimpas.omnitel.net...
> man irgi buvo klausimu ar verta pirkt pigiausia miele uz ~650-700Lt. Jau
> parduotuveje dalis abejoniu atkrito, nes pakako pasiziuret i padarymo
> kokybe ir palygint su panasios kainos kitais gaminiai. Po keliu metu
> naudojimo ne kiek nesigailiu.  Turim uky pora perpus pigesniu su
> maiseliais, plaunanti, tai miele dirba tyliausiai, lengviausiai suvaldoma,
> nors svoris pakankamai didelis, patogus ir uztikrintas daliu sujungimas.
> Vienintelis minusas - brangus maiseliai.

Va ir aš galvoju ar verta man butui pirkti Miele... kokybe tai neabejoju,
tik va kaina... na tsakant nuspręsiu kažkaip.
Tai tie maišeliai ne tokie ir brangūs, jei neklystu gal 10 lt brangesni (už
4vnt). Na nebent daug jų išnaudoji, man tai tų 4 maišelių manau minimum 6
mėn. pakanka.
O visi kiti siurbliai tai turbūt panašaus lygio - Philips, Siemens, Bosch ir
t.t.