Tema: Re: Dulkiu siurblys, koki pasirinkt ?
Autorius: bzik
Data: 2010-03-30 08:31:08
man irgi buvo klausimu ar verta pirkt pigiausia miele uz ~650-700Lt. Jau parduotuveje dalis abejoniu atkrito, nes pakako pasiziuret i padarymo kokybe ir palygint su panasios kainos kitais gaminiai. Po keliu metu naudojimo ne kiek nesigailiu.  Turim uky pora perpus pigesniu su maiseliais, plaunanti, tai miele dirba tyliausiai, lengviausiai suvaldoma, nors svoris pakankamai didelis, patogus ir uztikrintas daliu sujungimas. Vienintelis minusas - brangus maiseliai.