Tema: Re: Dulkiu siurblys, koki pasirinkt ?
Autorius: Ernestas
Data: 2010-03-29 20:41:08
dėkui Titai, bet už tokią kainą aš gausiu be ilgų derybų, pasistengus ir
geresnę gausiu.
nieko asmeniško.

Kolkas mastau ar aplamai verta pirkti Miele. Nors jei lyginus su Electrolux
tai po derybų ta Miele brangiau kokiais 250 lt bus, tai ką aš žinau.
Dar galvoju apie Karcher, reiktų atsiliepimų kaip ši firma.
Beje galvoju tik apie siurblius su vienkartiniais maišeliais, jokių su
vandeniu, cikloninių nenoriu, imho daugiau vargo nei naudos.