Tema: Re: Virtuves baldu kainos?
Autorius: aviliux
Data: 2010-03-30 15:16:55
tai Linelis tau rase, kad kakta i spintele dauzysi kai i kriaukle noresi ilyst
man gresia taspats seip :)
nors mano projektas kiek kitoks, nera to pastorinto kampo virsuje

O del rozeciu tai reikejo isanksto galvot. Nors ir dabar jas galima daryt su dangteliais ir priedo
uzdengt kazkuo is apacios gal, nzn. Ir dar i sona nuvest keleta papildomu virstinkiniu.