Tema: Re: Virtuves baldu kainos?
Autorius: aviliux
Data: 2010-03-30 13:40:46
tarp kriaukles ir virykles turi buti tarpas kiek imanoma didesnis. Beroc tokios rekomendacijos.
sukeisk vietom virykles ir mikrobanges vertikales

as sau irgi kampe kriaukle staciau, bet pats darausi, sportas toks, pavadinkim, arba hobis. Tai
virsutines dar neuzkabinau, gamybos procese. Idomu net, ar trukdys ji man indus plaut  :)