Tema: Re: Virtuves baldu kainos?
Autorius: driuxs
Data: 2010-03-30 12:44:22
As ir taip pat dariau. Tik bendra vaizda pats su pro 100 pasipiesiau. Ir
issiuntinejau emailais kokio 8 firmom su tais paciais reikalvimais kokie
stalciai, kokie lankstai, rankeneles ir t.t . Tai kana nuo 3500 iki 7000
buvo...  O kaip jau mineta tai kaina daznai sukelia visokie blum stalciai,
aksesuarai ir t.t . taip pat kaina priklauso nuo to ar atejsu i salona kavos
duoda ar gamina garze...
Fasda dariau is austriskos, o korpusa is estiskos (jos maza kaina o ir
rastas naujas labai grazus isejes ) plokstes.
Tik va broblema susidurus su baldininkais tai pvz komplektas uz 10K gali
buti prasciau padarytas uz 3,5K... viskas priklauso nuo medziagu, stakliu ir
gamintoju ranku kreivumo.... Tai dariausi toje firmoje kur pazystami buvo
uzgarantve del kokybes, ir tikrai nenusivyliau. Ir man taip porino - toje
firmoje blogai pjauna (stakles prastos), toje pvc blogai deda, toje
papigiaiska chaltura varo, toje kaina uzlauze...