Tema: Re: katilas briketams
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-30 12:42:08
jo ble dar pradekim, kad durpes irgi yra tas pats medis. Jie jaulyginam, tai kalbam apie tuos pacius dalykos, ok.
As naudoju kietmedzio briketus (azuolas, uosis), kad ten ne kokia pusis ar derbule susmulkinta esu isitikines. Malkas kurenu berzines, kaip ir irgi kaitriomis priskiriamos. Esminiu skirtumu nematau, apart tai, kad briketu galiu uzkrauti daugiau, daugiau laiko irkova dega, daugiau silumos is vienos ikrovos gaunu, maziau i katiline vaikscioti lyginant su malkomis.

Kas del medzio angliu - kai briketas isidega ir jau prie pabaigos, tai jis pavirsta vienu ar keliais zarijos gabalais. Lygiai taip pat kaip ir nuo malkos. Tik niuansas jie ne tokie tvirti kaip malkos, jei gerai su kazerga pamojuosi, tai nesunkiai susmulkinsi. Del to galima paaiskinti kartai ventiliatoriaus atmose nereikalinguma, kai buna per didele trauka, pjuvenu briketu zarijas lengviau istraukia - ipsucai, kai kurenenta be ventiliatoriaus jos vis dar butu prakuroje ir dar duotu papaildomai silumos. Bet cia gal ir atmoso minusas - pvz vokisko katile panasiu pavadinimu i kuenzel (durupis stumdo) yra kazkoks alai patentuotas degiklis, tai ten liepsna eina pakankamai mazu vamzdeliu, kai tuo tarpu atmose ilgas ir gana platus plisys :) Bandziau ekpserimentuoti uzdengdamas dali to plysio kurendmas briketais - neigiamo nepastebejau, teigiamo lyg irgi ne :) Bet va kurenant malkomis kartais uzkimsdavo per daug ir be ventiliatoriaus degimas per daug nuslopdavo, jei su ventilaitorium tai ok. Ten tam sustram degiklyje tai kazkaip buvo ispresta (pas mane tiesiog papildomos samotines plytos buvo i pakura idetos uzdengiant dali angos). :)

T:)