Tema: Re: katilas briketams
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-30 10:09:53
o nx ten tos malkos gali buti reikalingos, jei kureni briketais. O jus kai tepu riebalu misini tepate ant duonos, margarino ant virsaus neuzsitepate? Taigi briketai yra medis - malka irgi yra medis. Briketas yra tik sausesnis uz malka (paprastai) ir jo forma tvarkinga. Viskas, daugiau jokiu esminiu skirtumu nepastebejau.
Del uzkrovimo kiekio viskas priklauso nuo pakuros dydzio. Bet briketu sutalpinis daugiau nei malku, jei skaiciuoti svorio vienetais, nors turis bus tas pats. Kadangi medienos su briketrais uzkrauni i pakura daugiau, tai ir dega ilgiau. Kadangi sausi uzsidega nuo perpuse perplesto kiausiniu padekliuko :)
Jei briketu tona kainuotu apie 300 lt, o malku ertmetris apie 100 lt tai butu +- tas pats kuo kurenti.

T:)