Tema: Re: katilas briketams
Autorius: Nemo
Data: 2010-03-30 11:08:08
Esant apie -10 vidutinei temperatūrai per dieną užkraudavau porą kartų -
ryte ir vakare. ryte 1, vakare 3 pakus. kartais 2+3, jei karšto vandens
eidavo daugiau ir minusas gausesnis. plotas 150 m2. Prie -5 vidutinės
temperatūros eina apie 3 pakai briketų. malkų įdėti, kaip rašo, kažkuom
gerai, bet niekur neišskaičiau kuom gerai - neva kažkokiu tikelu turi būti
medienos anglių... dar vienas atradimas  - nustačiau maksimalią tamperatūrą
iki kurios turi veikti ventiliatorius - 70 laipsnių (nesugraduota, bet iš
praktikos pajauti). esant tokiai temperatūrai iventiliatorius
nebereikalingas - traka gera, dujų generacija ir be jo vyksta. o kuro, man
pasirodė, kad susitaupo.