Tema: Re: Balkono stiklinimo sistema, kur geriau? (Kaunas)
Autorius: Unknown
Data: 2010-03-23 13:14:52
"> Drysciau paklausti kokia istiklinto balkono balkono?"

Labai didele nauda ( be ironijos ):
- zymiai mazesnis triuksmas is gatves ( daugiabutis salia gatves )
- vasara maziau dulkiu balkone ( tai ypac matosi tuos aliuminio profilius
iskelus ir remo isvalyt - is arti pamatai ant ju isorines puses nusedisi
"bruda" )
- niekada nerandi balandziu prisikto balkono ( + anksti ryte nezadina ju
burkavimas balkone )
- bet kada gali dziaut skalbinius, nepergyvendamas, kad sulis, vetra isnes
ar balandis apsiks. Be skalbiniu ir siaip kokius rakandus, kuriems nereikia
kambario temperaturos, bet nepageidautina, kad gautu vandens.

- stiklinama buvo ne del silumos. Jei norima sildytis, tada reikia det
plastikinius, kad uzsidarytu labai sandariai ( stumdomos konstrukciju
sandarumas toks, aisku, nera ) + BUTINAI reikia siltint balkono sienas,
lubas ir grindis - tada gal zymu pasiltejima kambary ir pajausi.
Nors tos stumdomos konstrukcijos ziema tikrai prideda koki laipsni ar
daugiau - lygiai taip pat, kaip ziema atejus i _nesildoma_ garaza jauciasi,
kad jame silciau, nei lauke ( jau vien del to, kad vejas neprapucia
kiaurai ).

Ar atsakiau ?