Tema: Re: Balkono stiklinimo sistema, kur geriau? (Kaunas)
Autorius: Pagonis
Data: 2010-03-23 13:04:54
Deja, net ir asmenine patirtis tokia, kad dengtas balkonas buna uzgruzintas slamstu, vasara karsta kaip siltnamyje, ziema taip pat nera silta tenai. Tiek vasara, tiek ziema besivedinant kambari, reikia atidarineti ir balkona. O triuksmas per plastikinius langus pakankamai sulaikomas...
As priesingai- ismeciau nafik visus stiklinimus, dabar pietinej puses sviesus langai, santykinai grazus balkono tureklai, grindys su lengvu nuolydziu, kad neuzsistovetu vanduo. Bet kada galima iseiti ir pakvepuoti grynu oru, ar sutraukti pypke :)