Tema: Re: Balkono stiklinimo sistema, kur geriau? (Kaunas)
Autorius: oldtimer
Data: 2010-03-23 12:53:47
Čia diskutuotinas klausimas. Jei balkonas visada tuščias, kaip ir turėtų
būti, bei langas geras prasmės kaip ir nėra, bet kita vertus jau įprasta
prie tokio "šliuzo" su švelnesniu klimatu, kur žinai, kad nepils lietus,
paukščiai lizdų nesuks, teorinis šalčio/šilumos/triukšmo sulaikymas galbūt
ramybės suteiks. Dėl atsipirkimo ir estetikos (su dabartinėm sistemom to
chaoso mažiau) tai subjektyvu.
Na kaip bebūtų užklausiau Intornas, pažiūrėsiu ką siūlo.