Tema: Re: Santechniko įkainiai
Autorius: SMart
Data: 2010-03-22 10:48:42
Na man irgi pirmas įspūdis buvo įtarimas kai patentinis santechnikas su
nauja Mazda 6 ir piršto storio aksine grandine atvažavo.... Kalbant
panaudojau neatsargias frazes kaip: "tu geriau žinai", "parink kad būtu
patikima", "savo nuožiūra" ir t.t. Kitaip tariant trigubos sąmatos pats
prisiprašiau :):):)