Tema: Re: Santechniko įkainiai
Autorius: Baubas
Data: 2010-03-20 18:02:14
Ahujieli. Pries metus laiko ir tai brangu buvo. Buvau gaves net pasiulymu po
70lt taskas, taciau rezultate viska pasidariau pats. 400lt uz medziagas ir
dar irankiams gal pora simtu isejo. Skaiciuojant taskais gavosi ju daugiau
nei 10.  Kaip nemoksa uztrukau 2 solidzias dienas. Profui ten mazdaug gera
diena darbo. Na o uzdarbiu 1klt i diena siandien toli grazu ne kiekvienas
gali pasigirti.