Tema: Re: Santechniko įkainiai
Autorius: dede
Data: 2010-03-20 08:03:39
mano supratimu, totalus plesikavimas, piko laiku kainos.
pernai rudeni uz kriaukles pakabinima, maisytuvo ir kanalizacijos prijungima prase 70 Lt, uz skaitiklio pastatyma (name, reikejo vamzdzius "perlankstyt" pakeiciant kelias alkunes, kitaip netilpo) mokejau 80 Lt.
cia tik prijungimas ar ir vamzdziu istampymas? bet kokiu atveju per daug.