Tema: Re: malkos, briketai ar anglys?
Autorius: creature
Data: 2010-03-20 14:21:47
dabar tiksliai nepasakysiu rusies, bet rusishka, reik i vaztarasti ziureti.
frakcija tai tokia... be frakcijos zodziu - nuo smulkiu centimetriniu
gabaliuku iki gabalu taip 20x10

krovimas labai paprastas - apacioj kazkiek malku kad isidegtu, ant virsaus
angliu kiek reikia pagal lauko temperatura ir viskas, jokiu ten
sluoksniavimu ir pan. teisybe, katilas niekad nesigauna pilnas - jei krauti
pilna gal ir reiktu sluoksniuoti.

malku dedu tiek kad pilant anglis jos nenubyretu perdaug zemyn, t.y. jei
ziureti kalvio schema, malku prikraunu taip kad jos butu virs apatiniu
dureliu virsaus ir virs angos pro kuria iseina ugnis virsaus

jei prireikia papildomai imesti angliu, tai dazniausiai imetu kelias malkas
ant zariju ir uzpilu anglis