Tema: Re: malkos, briketai ar anglys?
Autorius: creature
Data: 2010-03-20 09:42:42
siai ziemai (pirmas normalus sildymo sezonas) buvau uzsipirkes 4t anglies
(man rodos kazkur tai apie 1400 Lt), manau puse tonos tikrai liks. kurenu
kalvi 2-25, su akumuliacine, namas apie 150 m2 bendro ploto

pelenu tikrai daugiau negu nuo malku ar briketu, bet nera labai baisu.
siuksles veza kas dvi savaites, konteneris man rodos 120 l - per salcius su
visom kitom siukslem budavo pilnas konteineris

del kamino\peciaus tersimo nepasakysiu kas labiau tersia. katila valau kas
savaite, kamino dar nevaliau

man angliu pliusas buvo tas, kad maziau nesiojimo :) malku prakuroms
atsinesei pora glebeliu ir uztenka visai savaitei, ir kibira ar du angliu
parai. jei kurent vien malkom tai kasdien reikia normalu kieki prisinesti