Tema: Re: malkos, briketai ar anglys?
Autorius: Dar321
Data: 2010-03-20 09:57:51
Aš ir uošvienei anglis jau 2-ą sezoną perku ir prakurai bei "buterbrodui" ~10m3 erdmetrių pliauskų (Kalvis 2-16).
Kadangi namas kiauras per visus galus (prie 0/-5 už lango, pernakt (nekurenant naktį) viduj nuo +18-19 krenta lig +13), šildomo ~130m2, tai šį sezoną jau sukūrenta 5t anglių (ką tik baigėsi) ir malkos link pabaigos...
Keli prieteliai d.generacinius kūrena durpių briketais ir džiaugiasi (normaliuose namuose)...

--

Pagarbiai,