Tema: Re: laiptu kainos
Autorius: eimaz
Data: 2010-03-17 17:49:42
be abejo medis pigiau. jis kaip ir sakiau su metalu nedirba. bet turi
pazistama, kuris galetu padaryt ir metalini karkasa. isbrangsta man atrodo
ant ~2000Lt laiptai tuomet. as is pradziu apie medini karkasa irgi net
nemasciau, atrode metalas graziau. dabar kardinaliai pakeiciau nuomone ir
labai dziaugiuosi pasirinkes medini karkasa.
rytoj man kaip tik atvaziuoja dabaigti tureklus, tai jei dar siandien
susiskambinsi su juo, paprasyk, nufotkins mano laiptus. nors aisku galerija
jis ten irgi nemaza turi.

--
www.megarent.lt
Kemperiu bei mikroautobusu nuoma