Tema: Re: laiptu kainos
Autorius: eimaz
Data: 2010-03-16 12:59:51
as katik baigiau detis laiptus. kai pradejau sneketi, man irgi telefonu
pasake, kad standartiniai laiptai kainuoja 4000Lt su viskuo. is tu 4000Lt su
mano visai norais, bei nestandartiniais sprendimais, gavosi 6000Lt. ir tai
skaitau, kad tai yra pigu.
tai jei tie 180Lt yra tik pradine kaina, kuri dazniausiai tik kyla,. tai gal
ir ok, o jei jau cia su visais tavo papildomais norais, kad ir pvz pakopu
suapvalinimais, spalvos beicavimais, tureklai su kazkokiais metaliniais
intarpais ir pan, tai kaina per pigi...

--
www.megarent.lt
Kemperių bei mikroautobusų nuoma