Tema: Re: laiptu kainos
Autorius: bzik
Data: 2010-03-16 11:34:03
ziurint kokie laiptai ir ko is ju nori. Kolegai suvirino karkasa, kuri jis pats nusidaze, o pakopas eme elementaraus klijuoto skydo. Jam tokio sprendimo pakako. Man mazoj erdvej mediniai laiptai kainavo 10kLt. Mielai buciau kelis tukstancius sutaupes, bet tuo metu tai buvo neimanoma, nes pateikus brezinius kainu palyginimui, buvo norinciu pagamint uz 2x didesne suma