Tema: Re: gamtiniu duju/suskystintu duju elektros generatorius
Autorius: pjezo
Data: 2010-03-14 15:28:34
cia kurioj vietoj buvo apie auto varikli?

ir kurioj vietoj (jei norite kurioj parapijoj) zmones ta baliona, su dujinem viryklem, naudoja nepertraukiamai? uzdega ir dega menesi? afygieni zmones ir ju balionai sakyciau.

o vat kelias valandas tai ramiai dega ir reduktorius nu niekaip nepasala.

ir net tada, kai balionas stovi lauki (tarkim pas belarusus tai privaloma).

kiek pamenu kalba eina apie nedideli generatoriu , baisiai abejoju ar jis suvartos adaugiau duju nei dujines virykles vienu metu degancios 4 skyles....