Tema: Re: gamtiniu duju/suskystintu duju elektros generatorius
Autorius: Feniksas
Data: 2010-03-13 23:19:13
atvirai - tai prabudo mano inzinieriaus gyslele, snaudusi daug metu.
kai pasils orai, bendysiu eksperimentiniam lygmeny bioduju pagamint, cia siek tiek uzbegau uz akiu, nes biodujos ir NG turi viena pagrindini ingredienta, t.y. metana, o yra ir daugiau niuansu, pvz yra sklypas su elektra uz toli toli... tai jei daryt autonomija  nera viskas taip brangu ir baisu kaip kad piesiama, be to cia tikrai nera tikinciu, kad elektra pigs (butai aisku branKs!).
be to, idomus ivairus kuro maisymai, kaip LPG+biodujos, dyzelis + biodujos ir t.t., tai palauzymui butu galima koki generatoriu ir padrozt, juolab, kad galva nesiskundziu, tik ranku tiesumo truksta paciam uzsiimt iki galo.

kolkas viskas bus su 1-2 200L backomis, jei link rudens pavyks padaryt kazka veikiancio su kokia nenaudojama 10m3 sisterna, bus fun, aisku generatoriui ir to per maza, bet man smagu panasiom veiklom uzsiimt.