Tema: Re: gamtiniu duju/suskystintu duju elektros generatorius
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-03-13 20:53:11
> kai netingiu sudedu dabar turbut buvo ne tas metas :)
> sveplai rasiau ir rasysiu taip greiciau ..

Tai rašyk tu šveplai, ir aš taip ilgai rašiau, kol lietuvybė buvo sudėtinga
internetinėje erdvėje, dėl nesuderintų standartų.
Bet skyryba, jei rimtai, kažkiek išduoda struktūrinį mąstymą. Sugebėjimą
atskirt, išskirt, akcentuot. Tu jo neturi :)
Na ir šiaip, "netiketas" (netiquette) pataria rašyt taip, lyg CV bosui
rašytum. Vargu ar kas priims darban žmogų, parašiusį CV be skyrybos ženklų,
na nebent valytoju ar sargu.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt