Tema: Re: minkstai nusileidziantys klozeto dangciai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-08 18:06:28
Turbut matei senos kontrukcijos dangti. Pas mane ir pas bratki buvo tokie pat IDO Seven, tai po du sulauzem "garantinius" :). Gavom ziniu kad ruosia nauja modeli dangcio, tad palaukem kol nauja kontrukcija isleis ir gavom naujus. Nauju kontrukcija visiskai kitokia, zymiai masyvesne ties vyriais (kur luzdavo), vyriai visiskai kitaip padaryti, dedant susireguliuoja, kad gultu visom keturiom tarpinem. Paspaust irgi nebebaisu, nors pats leidziasi laaaabai letai :D Zodziu dabar viskas liuks.