Tema: Re: minkstai nusileidziantys klozeto dangciai
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-08 17:13:34
Ido apziurejau. Kas uzkliuvo: dangtis remiasi i "akinius" tiktai priekyje esanciomis dviejomis gumomis. Tad svoris, uzdetas ant dangcio ,  pasiskirsto ant tu dvieju gumu ir VYRIU! Tai arba vyrius sulauzyt gali arba del didenio atastuma tarp atramos tasku-lus dangtis. O stai Duravit-lygtai pasideda visa savo plokstuma ant "akiniu"  Pvz iki siol pas mane naudojamas medinis dangtis-remiasi i apatini dangti keturiomis plastikinemis atramomis. Labai tvirta, taciau del savo svorio dangtis ziauriai kala per kluzika.