Tema: Re: minkstai nusileidziantys klozeto dangciai
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-07 20:30:54
o tai kazin, ar pas visus gamintojus ta pati technologija? Man labiausiai tiktu Jika, maciau pas ja, netgi kazkokie metaliniai regis reguliatoriai tamprumo yr. O stai pas Duravit-ner. Ner ir pas Ifa. Del spaudimo, manau nepavyks isvengti smalsuciu, kurie priverstinai mygs ta dangti greiciau zemyn leistis.