Tema: Re: Užšalo kanalizacija
Autorius: bertas
Data: 2010-03-02 15:22:34
Su vamzdžiu būtų nieko, o bet tačiau ten alkūnių, jei gerai primečiau
kai trosą kišau, bent 3, tai su vamzdžiu būtų problemų. Šlanga irgi
kažin ar praslinks. Kad užšalo - beveik 100%, nes praeitą kartą, kai
pramušau, tai vanduo labai gerai bėgo. Aišku yra ir kita problema - nėra
alsuoklio. O, kad prisižaista su nuolydžiais tai tikiu. Nenoriu daug su
jais bežaisti, nes po metų kitų teks valymo įrenginius darytis, tai
planuoju naują vamzdį kloti - tada ir pažiūrėsiu tiksliai nuolydžius.
Tarp kitko - kokie jie turėtų būti pagal reikalavimus?