Tema: Re: Užšalo kanalizacija
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-02 13:46:43
Pats pergyvenau panašią bėda, na netikiu, kad užšalo, nebent tas vamzdis
paklotas 20cm po žeme ir su priešingu nuolydžiu. Mano atveju jis buvo
paprasčiausiai užspaustas keliaujančio žemyn meteorito. Atkasta, uždeta
remontinė mova, užkasta, kadangi ne pats dariau biudžetas 400lt. Imho
neužšalo, o reikia pravalyti, nusipirk gyvatuką 25m is senuku ir prasmaukyk,
gal pades. Turiu foto, dabar smagu prisiminti, o tada reikejo dar pagalvoti
pries sedant ant unitazo :)