Tema: Re: Užšalo kanalizacija
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-03-02 13:26:39
Na dar pabandyk kisti i kanalizacija santechnini vamzdi. tokiu budu prakisom
kaime pas tevus kanalizacija. bet kadangi pas tave uzsalo, tai sukisus
vamzdi iki kamscio paleidi juo teketi silto vandes srove... man sia ziema su
vandentiekiu tas pat buvo, tokiu pat principu sildziau. pora valandu ir ok.
turetu suveikti ir su kanalizacija. o ir islaidos nedideles. santechninis
vamzdis pakankamai pigus, na dar perejimas i krana... o veliau galesi sepeti
kabint ir kamina valyt. irgi patikrintas variantas. valau pro pravala is
apacios... :)

"bertas" <bertas@freemail.lt> wrote in message
> Va čia ir problema, ten į talpą galima patekti tik per 15-20cm skersmens
> vamzdį, taip kad to vamzdžio be šansų iš tos pusės pasiekti.

>>> patrumpint?. Gal yra koki? kit? b?d? t? reikal? sutvarkyt? Nor?t?si su