Tema: Re: generacinis katilas
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-02 14:25:59
1. Taip, malku reikia. uzdegimui paimu 2 pliauskas, pasmulkinu jas, realiai
kokie 2-3 kg malku, ne daugiau. Siaip pataupant, sezonui kubo uztektu.
2. Del dakrovimo, tai eksperimentavau visokiu variantu pradzioje. Jei siltu
oru  pasidaro per karsta, galima visai uzdaryt oro pritekejima. Jei po
kokiu 12 val atkeli ta kepure, isidega vel normaliai. Jei neduodi oro kokia
para, tada tenka jau uzmest vel pora malku ant dar karstu prigesusiu angliu,
jei yra bent sauja raudonu zariju, isidega kuo puikiausiai vel, ir nuo malku
ijungus ventiliatoriu vel atgyja degimas.
Esu dapyles anglies baigiant degt, tiesiog norejau kita diena valyt, tai
supyliau  pora kibiru anglies, isidege ir sudege kuo puikiausiai. o Jei
bebaigiant angliai noretusi malku damest, tai jokiu problemu.
3. Del namo apipurvinimo, tai nepastebejau jokiu pakitimu, dazniausiai dumai
i virsu kyla.