Tema: Re: generacinis katilas
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-02 09:08:40
visu pirma, kodel renkiesi duju generacinius? koks sildomas plotas?
As kazkada irgi taip kategoriskai rinkausi tarp viadruso  ir sime  kazkuriu
modeliu, bet kai pasigilinau labiau, nusipirkau nei ta nei ta :)
Anglim kurenama Stropuva. Karta per 5 paras sugaistu 40 min issemti pelenus
ir prikrauti katila anglies (kai tuo tarpu kaimynas, kuris turi duju
generacini, matau kaip kas ryta man pusryciaujant eina nest malku, taip pat
ir man vakarieniaujant vakatre nesa malkas, o per salcius dar ir per pietus
gryzdavo pakurent). O jei tankiai apgyvendinta vietove, kad nesmardint
kaimynam, galima kurenti antracita. Brangesnis bet ir kaitresnis kaip
reikiant, dega beveik be dumu.