Tema: Re: generacinis katilas
Autorius: Bangis
Data: 2010-03-02 10:38:04
Esu kazkada rases Atmoso ir Astra analize. Pas tevus Atmos pas mane
Astra analogiski tau paminetiems. Imho atmoso shamoto detales ir katilo
apsiltinimas kokybiskesnis, Astros automatika geresne (bent jau tuo metu
kai pirkau pries 8 ar 9 metus). Plius kaina Astros mano atveju buvo 2
kart mazesne, kaip dabar nezinau. Bet kokiu atveju - tiek vienas tiek
kitas dziugina. Mano astros skyle i antrinio degimo kamera yra didesne,
ir todel subyra ir angliukai o ne vien pelenai (pas tevus Atmos pelenu
struktura zymiai smulkesne gaunasi). O rinktis paciam - kas svarbiau
kokybe ar kaina. Siaip per daug nesigailiu turedamas Astra.