Tema: Re: buto remonto kaina
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-24 12:19:33

"tomulis" <nera_nera@nera.nera> parašė naujienų
news:hm2k2m$uj7$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia su vamzdziu ir el. instaliacijos keitimu?
> Kaip darbininku ieskojot? Kiek laiko uztruko visas remontas?
>
> "bleketas" <bleketas@delete_takas.lt> wrote in message

Vakar buvau pas viena pazystama statybininka ir girdejau jo pokalbi su
klientu del to kiek daug maz gali kainuoti 100 kv/m dezutes irengimas
minimaliom kainom, tai anas jam tai ivardino apie 40 klt. Cia jau su
medziagom ir darbu Minejo,kad darbo kaina ,lyginant su praeitais metais,
krito apie 40-50 %.

P.S.Gal siek tiek ne I tema, bet ka tik mano pazystamiems dare kapitalini
1-o kambariuko remonta Vilniuje. Uz darba paeme 500 lt, o medziagos kainavo
dar panasiai tiek.