Tema: Re: buto remonto kaina
Autorius: Salas
Data: 2010-02-24 10:06:45
Matai, senos statybos muriniame name, labai ziauriai kreivos tos sienos ir
lubos  buvo. Taigi, dali reikejo statyti naujai, viena siena siltinti,
beveik visas sienas lyginti klijuojant gipsa, daug roadbando, naujai
formuoti lauko duru anga, buvo nudauzytas visas tinkas nuo lubu ir isnaujo
lyginamos lubos, uztai tokia suma ir susidare.