Tema: Re: buto remonto kaina
Autorius: Salas
Data: 2010-02-24 09:28:24
Jei nori remontuoti is pagrindu, keiciant, langus, duris, elektra,
santechnika, lyginant sienas,lubas, grindis ir t.t. tai tikrai nepavyks uz
tiek.

Galiu pasakyt, kiek ~ kainavo man 65m2 kapitalinis remontas. ( Dar
nebaigtas ).

Santechnika: Nauju vamzdziu pravedziojimas, +pakabinamas tualetas +nauja
skardine vonia+sifonai ir pajungimas 2700 lt
Radiatoriu keitimas: 2600 lt
Plastikiniai langai 4000 lt
Sarvuotos durys 1900 lt
Betoniniu grindu isliejias 2000 lt
Nauja elektros instaliacija ( visa nauja pravodke+Jung firmos rozetes ir
jungikliai ) 2300 lt
Duju stovo ir skaitiklio perkelimas 650 lt
Elektriniai kilimeliai vonioj+virtuvei 760 lt
Medziagos sienu lubu lyginimui ~ 6000 lt
Plyteles virtuves grindims+vonia - 2400 lt
Plyteliu klijai+glaistai - 400 lt
Tapetai luboms+dazai+tapetai vienam kambariui +klijai 700 lt
Dazai sienoms ( dar nepirkau bet turetu kainuoti ~ 600 lt )
Grindys 60m2+paklotas  - 2160
Plintusai ~300 lt

Darbai
Sienu griovimas, senu grindu, duru islupimas ir isvezimas, plyteliu
nudauzymas, ir visokiu nesamoniu nulapymas - 1150 lt
Uz sienu, lubu islyginima, glaistyma, tapetavima, dazyma 9700 lt ( rinkausi
ne pacius pigiausius, bet patikimus meistrus, nes norejau but uztikrintas
del kokybes ).
Plyteliu isklijavimas 1300 lt
Grindu dejimas 600 lt

+ dar visokie karnyzai, uzuolaidos, sviestuvai, vonios spinteles,
veidrodziai, balkono istiklinimas ir t.t.