Tema: Re: Saunos elektrinė krosnelė
Autorius: Sharp
Data: 2010-03-01 11:30:38
nu gal skirtingas... Pas mane Forte Titanium 9KW...

as tai ja naudoju ne taip kaip sumanyta -  t..y visa laika buna isjugta,
nu ir jau kai reik - tai kaitinu. nebent zinau kad 2 dienas ish eiles eisiu,
tada naudoju kaip termosa.

tai man 1h ant high nuo +20 (pecius irgi +20) iki parinamosios
temp mazoka. reik 2h. Tai tenka 1 karta ateit - spustelt mygala
atgal i high... Tas man nelabai kartais patinka...