Tema: Re: Saunos elektrinė krosnelė
Autorius: Sharp
Data: 2010-02-26 10:41:59
nu kad ir ash eksploatuoju ;)  tik kazkaip kitaip veikia.
ijungus ant high - i low nepersijungia. o paprasciausiai pasiekus 300+
nebeshildo akmenu.

i Low (jis beje kaip ir toks budintis rezimas) persijungia po 1h.
Man atrodo ir manualas apie tai rasho.

O atidaryta juk reik palaikyt ir pakaitint kad pirtis prashiltu. Nesivanosi
juk
kai pirty +20 o tu atsidarai dangti, uzpili vandens. Nu tam kartui sukyla
garas,
bet ilgai kai pirtis neprashylus  - nesilaiko...