Tema: Re: Saunos elektrinė krosnelė
Autorius: Resolut
Data: 2010-02-22 21:13:58
Draugas turi - patenkintas. Kiek jam to reikia - nzn. Esme- visa laika palaikomi karsti akmenys. Kai reikia - dar dakaitinami. Per 15 -20 minuciu pecius tampa paruostas ( ne pirtis -  sienos, gultai vesus). Tada kliusteri vandens - ir gali vanotis. Sutaupo elektros, jei pirtinies kelis kartus per savaite. Patogu, jei uzgriuna chebra, ir vidury baliaus koks nors eruditas staiga uzsigeidzia nusiprausti :)  Vienas "zinovas" aiskino ,kad suomiai eina i pirti ryte pries darba, ir vakare , po darbo :)Tada tokia krosnis gerai. As nelabai tikiu,jau  vien todel, kad apibendrinimai, tokie kaip  "visi" man paskatina itaruma.

O del kainos... Normali ta kaina. Vat krosnele uz 600 lt tai mane tikrai baugintu.Ypac, jei akmenu ikrova 20 kg.  Kodel ? Todel kad  realiai garas isgaunamas vandeniui patekus tiesiogiai ant tenu. Ju temperaturos nedrystu speti, bet ikaites metalas iki raudonumo. Is tos sueities garas gaunasi ziauriai karstas.  Is to seka odos ir plauciu deginimo jausmas , etc...