Tema: Re: kaip jungti gaisro daviklius
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-25 08:05:49
Priesgaisrine tai ne bobute arba ji yra irengta kap priklauso, arba jos
isvis nereikia. O priesgaisriniai reikalavimai krauju parasyti, newsuose
visu reikalavimu neisisavinsi. Zmogus turi zinoti ne tik kaip ta davikli
pajungti, bet kur ji pastatyti, kur kokia sarama praeina ziurek ir daviklio
reikia, imho tokius darbus turi atlikti savo srities profesionalai.