Tema: Re: kaip jungti gaisro daviklius
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-23 14:32:50
Yra atestuotos imones kurios daro tokius darbus, pas juos kreipkis,
pasirasysi su jais tech prieziuros sutarti ir jie tau ta reikala priziures,
jie ir isduos tau pazyma draudimui. Zinoma jei tau reikia ne del vaizdo.
Pats prisibursi, niekas tau nepriimines, bus kaip dekoras namie, tokiu
atveju gali isvis laidu nevedzioti, prisikabinek pypykalku ir tiek ziniu.
Kalbu todel, kad man dviem objektams irenginejo.