Tema: Re: vonios emalis
Autorius: M20
Data: 2010-02-16 23:39:27
Neveltuj ShowmanaZ, jau kai dejai tai dejai :)
Ypatingai anam poste, kur su visais linkais. Skaitau reik i gurmanus
iskelti, kad daugeliau paskaitytu.
Praktiskai padarei suvestine.
Beje, apie alaus gildija, rinkuskiai tikresni buva kaip ir, ale isirase pas
anuos i sarasa, kazi a nesigaili daba... :(
Tavo posta skaitau kai sykis ragaudamas savaji surogata, pagamyta is muntons
ekstrakto. Daug ko ten truksta, bet su laiku pratobulesim :)
Kubiliuka toj pacioj sulivestoj pajamiau, ir dziaugiuos istikro: gi ta
didele bonka mazgot nera smagu, kai mielikes prikepe, o rankos gi
neigrusi... Ir da visokie emaliai skilineja :) Sulivestoj su sandariu
dangciu, su burbuliatorium uz mineta kaina, tikrai dziugina.
Daug kas ten dziugina. Daba pasijamiau pas juos pora bankiu- sviesaus ir
tamsaus. bandysiu maisyt. Mieles piktesnes,

Turiu dar saviskio pora pasleptu butelaiciu likusiu, jau branda siekia
menesi, sakau gal keiciam ant degustacijos? :)

mailas tikras yr?