Tema: Re: Kiek pripusti
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-02-09 14:47:37
Pusti reikia 0.9 x apatinė hidroforo relės riba. T.y. jei hidroforas
junginėjasi nuo 1,5 iki 2,5 baro, reikia pusti 1,5 x 0,9 = 1,35 bar
tada isgaunamas artimas maksimaliam hidroforo darbinis turis. Tiesa,
pusti reikia tada, kai sistemoje nėra slėgio.
Patikrinti ar plyshusi membrana yra paprasta -
1 simptomas: ryte atsukus krana jis pradeda "Čiaudėt".
2 simptomas: labai dažnas siurblio junginėjimasis (jei giluminis -
nelabai girdisi, bet siurbliui tai yra labai nesveika, nes giluminiam
siurbliui isijunginet daugiau 10 kartu i valanda.
3 simptomas: atsukus priputimo ventili ir ji nuspaudus - per ji pradeda
begt vanduo.

Sėkmės pumpuojant .... :)

Praktika rodo, kad hidroforus dažniausiai "Žudo" smulkios smėlio
kruopelės į hidroforą patenkančios su vandeniu. Jos tada trinasi tarp
membranos ir sienelių ir gaunasi skylė.

--
MaRiUs
Kaunas