Tema: Re: Kiek pripusti
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-02-09 10:27:07
patikslinimui išsiplėtimo indas šildymo konture ar karštam vandeniu stovi?

jei šildymo konture tai nereikia ten 4 barų tikrai užtenka max 2.
nebent tavo namas 4-6aukštų :)

o jei karšto vandens linijoje tai reiktų pasistatyti slėgio reduktoriu vandentiekio
įvade nes tokiais slėgiais (4-6bar) nesveika dirbti boileriui - suplėšysi sistemą.
apsauginis vistiek gi 6barai.

isivaizduok pripili boileri 200ltr šalto vandens su 4 barais.
tada ijungi katila ir užkaitini ji iki +55C boilerio apsauginis  pradės varvėti garantija
nes tada viršysi 6barus sistemoje (jei nevarvės reiškia neveikia apsauginis :)

tada truputi nubega vandens per apsaugini ir truputi atvėsta boileris ar sunaudoji 20ltr
indam plauti. tada vėl iš šalto vandentieko pasipildo šaltu vandeniu
boileris ir vėl ji užkaitini vėl apsauginis varva ir gaunasi uždaras ciklas.

jei kalbi apie karšto vandens išsiplėtimo indą dėk slėgio reduktoriu ir neturėsi problemų.

jei neaišku skambtelk man aiškiau paporinsiu
+370 699 38025
Tomas