Tema: Re: Kiek pripusti
Autorius: Vai
Data: 2010-02-09 13:48:47
siurblys tai cia elementarus hidroforas? jei taip paziurek koks slegis
hidroforo puslej. Pagal gamintoja ir pagal talpa susirask kiek turi buti
hidrofore pripusta. Tik pries puciant hidroforas turi but tuscias. Pvz
maniskiam 1,2 atrodo, galiu ir pameluot popieriuose hidroforo parasyta..
Darbiniai slegiai 1,4-2,8 cia gamykliniai nustatymai ir man visiskai sociai.
O ant karsto vandens stovi 18L indas prisipuciau irgi 1,2 is viskas ciki.
Nei kas varva nei sokineja slegiai.